This page has moved to a new address.

Outfit

BORINGTHNGS.: Outfit

dinsdag 27 mei 2014

Outfit






EN: A while ago I bought these Birkenstocks. My boyfriend was quite shocked when he saw them. I really understand his opinion. A few months ago I totally agreed with him, oops! What do  you think of Birks?

Ongeveer twee weken geleden kocht ik mijn Birkenstocks. Eerlijk gezegd had ik dit niet zien aankomen. Een jaar tot 3 maanden geleden vond ik Birkenstocks de meest lelijke slippers ooit.  Ze stonden lomp. Mijn vriend was het helemaal met mij eens. Je kan je voorstellen wat zijn reactie was toen ik thuis kwam met deze Birks. SHOCKING! Hij vindt ze vreselijk. Ik daarentegen heb mijn mening volledig bijgesteld. Best gek hoe trends je kunnen hersenspoelen. Omdat ik overal meiden zag met deze slippers ben ik ze langzamerhand steeds leuker gaan vinden. Denk er zelfs over na om ze ook nog in het wit te gaan kopen..

Ander puntje, zoals jullie weten ga ik binnenkort mijn blog verhuizen naar Wordpress. Het design is al bekend maar ik ben aan het brainstormen over een aantal nieuwe columns/artikelen. Altijd als ik jullie mening vraag krijg ik super leuke reacties dus ik wil jullie graag meenemen in deze brainstorm.  Wat voor artikelen  zouden jullie leuk vinden om te lezen en mis je op de blog? Zelf zit ik te denken aan meer echte artikelen, dus waarbij ik wat meer informatie geef en mijn mening deel over onderwerpen, gerelateerd aan fashion en interieur. Andere ideetje is bijvoorbeeld een Q&A moment op Twitter zodat jullie mij beter leren kennen. Ik noem maar wat!

Ben super benieuwd naar jullie ideeën!

Love,

Labels: , , ,

18 reacties:

Op 27 mei 2014 om 10:08 , Blogger Sara zei...

Super toffe outfit! (behalve de Bircks dan, ik ben nog steeds van mening dat ze verschrikkelijk zijn haha)

 
Op 27 mei 2014 om 10:11 , Anonymous Tessa | Raspberry & Ripped Jeans zei...

Haha ik hou nog steeds niet echt van birkenstocks, maar voor de rest echt een super leuke outfit!

 
Op 27 mei 2014 om 10:15 , Blogger Rachèl Pagen zei...

Hahah snap ik!
xx

 
Op 27 mei 2014 om 10:16 , Blogger Rachèl Pagen zei...

Dankjewel! Haha wie weet!
xx

 
Op 27 mei 2014 om 15:55 , Blogger Bo zei...

Super mooie foto's! Echt een gave outfit, het staat je zo tof die broek :) , ik heb ook birkestocks maar wel de teenslippers en die zijn heel fijn.

 
Op 27 mei 2014 om 15:56 , Blogger Rachèl Pagen zei...

Wat super lief, dankjewel! Iedereen was zo enthousiast over de foto's die buiten waren gemaakt dat ik heb besloten om dit door te zetten :) xx

 
Op 27 mei 2014 om 18:36 , Blogger Demi zei...

Ik ben niet echt een fan van birkenstocks, maar ik vind je outfit wel echt super tof! Vooral de broek vind ik erg mooi. xx

 
Op 27 mei 2014 om 18:39 , Blogger Unknown zei...

Mooie foto's!

 
Op 27 mei 2014 om 21:04 , Blogger amstervrouwtje zei...

Super stoer, ik hou van deze style! x

 
Op 28 mei 2014 om 09:13 , Blogger Rachèl Pagen zei...

Aah dankjewel! Leuk dat je mij bent gaan volgen!<3 xx

 
Op 28 mei 2014 om 11:00 , Blogger (Retro) Sonja zei...

Birckenstocks zijn nog steeds niet mijn ding, maar je draagt ze leuk!

 
Op 28 mei 2014 om 11:36 , Anonymous Anoniem zei...

Leuke sporty look! En mijn mening is nog dubbel. Ik vind ze hier juist weer super leuk gedragen! En inderdaad, trends kunnen je soms helemaal hersenspoelen! x

 
Op 28 mei 2014 om 21:51 , Blogger Unknown zei...

Wat een super leuke look, echt hele toffe combinatie! <3

xxx Saranda

 
Op 28 mei 2014 om 21:52 , Blogger Jessica Horinga zei...

Toffe outfit! Mag ik vragen waar je de pet vandaan hebt?

 
Op 28 mei 2014 om 23:03 , Blogger Esther - myconfashions.nl zei...

Haha ik heb precies hetzelfde met birkenstocks! Ik heb ze inmiddels ook (oeps) :D
X Esther

 
Op 29 mei 2014 om 10:04 , Blogger Rachèl Pagen zei...

Thanks! De pet is van New Era! xx

 
Op 29 mei 2014 om 10:05 , Blogger Rachèl Pagen zei...

Ah kijk, en daar gaat het om!:D xx

 
Op 30 mei 2014 om 21:00 , Blogger Jessica Horinga zei...

Dankje! :D

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage