This page has moved to a new address.

Interior trend | Spring pockets

BORINGTHNGS.: Interior trend | Spring pockets

zaterdag 31 mei 2014

Interior trend | Spring pockets





Find the photos here, here and here.

EN: Last Thursday I showed you my new shelves from Hema. Since a couple of weeks I've seen these Spring Pockets (the original one calls Spring Pocket) around Pinterest and Instagram and I think it's a great way to show some nice decoration.

Afgelopen donderdag liet ik jullie mijn nieuwe boekenrek <wat een suf woord> zien. Sinds een aantal weken zag ik overal op Pinterest en Instagram de Spring Pockets voorbijkomen en gelijksoortige boekenrekken. Ik vind het een hele fijne manier om dierbare, mooie spulletjes te laten zien. Voor diegene die er nog niet te bekend mee zijn heb ik een aantal inspiratiefoto's opgezocht. Iedereen gebruikt zulke mooie decoratie! Welke vind je het mooist?

Love,
Rachèl


BLOGLOVININSTAGRAM



Labels: ,

1 reacties:

Op 31 mei 2014 om 10:13 , Anonymous Tessa | Raspberry & Ripped Jeans zei...

Wauw! Hele mooie inspiratie!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage