This page has moved to a new address.

Interior details

BORINGTHNGS.: Interior details

donderdag 29 mei 2014

Interior details

EN: In the Netherlands, we have this store called Hema. It sells everything, even this Spring look-a-like!

Afgelopen week moest ik tijdens werk even wat pakketjes ophalen bij Hema, waaronder dit boekenrek. Een Duitse collega liep met mij mee en zodra die zag wat in het grote pakket zat <het was een hele opgave om dit rek mee te krijgen op de fiets> viel zijn mond open. "Hema verkoopt ook echt alles!", waren zijn woorden. Tja het is niet de eerste keer dat Hema weer de ultieme oplossing biedt. Het echte Spring boekenrek is zoals gewoonlijk veel te duur. Ik heb dit rek met 20% korting <ik plak me werkelijk waar in de ronde zodra er Hema stickers op de deurmat vliegen>, waardoor die nog maar 32 euro was. Perfect!

Love,
Rachèl


BLOGLOVININSTAGRAM


Labels: , , ,

6 reacties:

Op 29 mei 2014 om 10:40 , Anonymous Tessa | Raspberry & Ripped Jeans zei...

Wauw! Hij is echt heel leuk!

 
Op 29 mei 2014 om 11:26 , Anonymous Anoniem zei...

Ik heb hem ook! Echt een prachtig ding :)
Weet je trouwens dat het een echte Tomado is? (Ze lijken heel hard op String Pockets maar komen uit dezelfde periode, Tomado's werden verkocht met gekleurde plankjes.) Als je op de website van Tomado kijkt, staat daar dat ze deze dus gewoon bij Hema verkopen, zo heb ik dit rek destijds ontdekt!

 
Op 29 mei 2014 om 15:19 , Blogger Nena zei...

Oh waauw die is leuk :D niet gedacht dat ze dat verkopen daar!

 
Op 29 mei 2014 om 19:36 , Blogger Demi zei...

Ziet er erg leuk uit! Ik wist helemaal niet dat ze dit soort dingen ook verkochten bij de hema.

 
Op 29 mei 2014 om 19:55 , Blogger amstervrouwtje zei...

Die is echt super tof!

 
Op 30 mei 2014 om 09:36 , Blogger Rachèl Pagen zei...

Oh echt? Haha nee dat wist ik niet! Thanks voor het weetje ;) xxx

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage