This page has moved to a new address.

Interieur trend | Flower bulbs in glass

BORINGTHNGS.: Interieur trend | Flower bulbs in glass

woensdag 9 april 2014

Interieur trend | Flower bulbs in glass




EN: It's time for a new interior trend! Spring already begun so we are able to put some great plants and flowers outside. Even better, put them in a jar of glass! With or without the bulb; I think it's great to put down some different kinds of jars and flowers.

Tijd voor een nieuwe interieur trend! Lente is inmiddels begonnen (kijk niet uit het raam, je zou nog weleens flink kunnen gaan twijfelen) dus de bloemetjes kunnen buiten worden gezet. Of nog beter, stop ze in een glazen pot! Met of zonder bol, glazem vaas of voorraadpot. De combinatie van verschillende potten en planten is juist het leukst!

Love,

Labels: ,

8 reacties:

Op 9 april 2014 om 11:22 , Anonymous Eline | Just Little Things zei...

Oh, deze trend ben ik nog niet tegengekomen, maar ik vind 'ie wel super leuk!

 
Op 9 april 2014 om 11:50 , Anonymous Tessa | Stylish Strangers zei...

Wat een leuke trend! Dit is voor het eerst dat ik ervan hoor, maar ik vind het echt leuk!

 
Op 9 april 2014 om 14:44 , Blogger Sara zei...

Ik vind deze trend zo ontzettend leuk! Wanneer ik volgend jaar op kamers ga wil ik ook zo'n pot als kamerdecoratie. :)

 
Op 9 april 2014 om 14:58 , Anonymous Anoniem zei...

Oh heel mooi eigenlijk!

 
Op 9 april 2014 om 16:03 , Anonymous Anoniem zei...

Wat een gaaf idee! Vooral die 1e en 3e foto! x

 
Op 11 april 2014 om 12:34 , Blogger Nena zei...

Super leuk! Ik ben alleen zo slecht met planten :')
www.turnitinsideout.be

 
Op 11 april 2014 om 21:54 , Blogger amstervrouwtje zei...

Erg leuk! Bij mij zouden ze alleen doodgaan hahaha

 
Op 12 april 2014 om 20:47 , Blogger Unknown zei...

What canon camera do you have!? These photos are beautiful

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage